Motor 83 KS
Sa snažnim V-Twin motorom od 997 ccm, Landmax 1000 sposoban je nositi se sa svim izazovima izvan ceste koje mu bacite. 4-taktni motor hlađen tekućinom pruža performanse od 83 KS, vrhunsko ubrzanje i snažan niski okretni moment. Uparen s elektroničkim ubrizgavanjem goriva i CVT mjenjačem dizajniranim i izrađenim TGB-om, zajamčena vam je glatka, trenutna snaga.
Neusporediva korisnost
Landmax čini svaki posao bez napora. S prtljažnim sandukom koji može nositi 454 kg, s lakoćom možete prevoziti veliki teret. Osim toga, njegovo tvornički standardno prednje vitlo može podnijeti do 4500 lbs. Trebate vuču? Nema problema – Landmax se može pohvaliti kapacitetom vuče od 1134 kg.
Inovativnost i praktičnost
Uz tri-mode dinamičkog električnog servo upravljanja i nagibni upravljač, uživajte u vožnji bez napora i prilagodljivoj udobnosti na svakom terenu. Ostanite povezani i napajani uz USB priključak, DC 12V 20A utičnicu i utičnicu za jednostavno punjenje baterije. S dovoljno prostora u kabini, rastegnite se i opustite dok se vozite. Šest strateški postavljenih držača za čaše osigurava da su osvježenja uvijek nadohvat ruke.
Blokada prednjeg i stražnjeg diferencijala
Landmax 1000 je ultimativno vozilo za sve terene. Bilo da vam je potrebna vrhunska upravljivost na cesti ili vam je potrebna dodatna trakcija na najtežim stazama, s TGB-ovom patentiranom blokadom stražnjeg diferencijala imate pristup različitim konfiguracijama pogonskog sklopa kako bi odgovarale vašim potrebama, što Landmax čini ultimativnim UTV-om za svakoga.
Visoki razmak od tla
S velikim razmakom od tla od 355 mm svladat ćete svaki teren s pouzdanjem i lakoćom. Uparen s 14" kotačima od aluminijske legure, Landmax ne samo da izgleda dobro, već i radi kao pravo terensko vozilo. Opremljen 27 x 9-14 radijalnim gumama sprijeda i 27 x 11-14 radijalnim gumama straga, Landmax osigurava vrhunsku trakciju i stabilnost, bilo da se krećete stjenovitim stazama ili glatkim terenima.
Digitalni brzinomjer
Uz mogućnost prilagodbe zaslona možete odabrati koje su vam funkcije najvažnije, za jednostavno praćenje povijesti i podataka o vašem vozilu, te pregled konfiguracije pogona na 2 kotača/4 kotača i servo upravljača, na prvi pogled samo su neke od značajki svojstvene za ovaj zaslon bogat podacima.
Motor i pogon
Tip: |
997 ccm V-dvostruki cilindar, SOHC s tekućinskim hlađenjem |
Konjska snaga: |
83 ks |
Maksimalni okretni moment: |
90 Nm |
Sustav goriva: |
Elektronsko ubrizgavanje goriva (EFI) |
Odabir opreme: |
L / H / N / R / P |
Šasija
Upravljanja: |
Dinamički EPS u 3 načina rada |
Prednji ovjes: |
Dvostruki A-krak IRS s hodom od 280 mm sa stabilizatorom |
Stražnji ovjes: |
Dvostruki A-krak IRS s hodom od 280 mm |
Amortizeri: |
Podesivo predopterećenje |
Kočioni sustav: |
Hidraulički disk kočni sustav na 4 kotača |
Kotači: |
14" aluminij |
Prednje gume: |
27 × 9 – 14 Radijalno |
Stražnje gume: |
27 × 11 – 14 Radijalno |
Dimenzije i težine
Ukupna duljina: |
3 099 mm |
Ukupna širina: |
1 625 mm |
Ukupna visina: |
1 998 mm |
Međuosovinski razmak: |
2 131 mm |
Ukupna težina (suha): |
745 kg |
Veličina prtljažnika (D x Š x V): |
1 080 x 1 600 x 320 mm |
Kapacitet stražnjeg prtljažnika: |
454 kg |
Kapacitet nosivosti: |
830 kg |
Razmak od tla: naprijed / straga: |
340 mm / 360 mm |
Značajke
Standardni instrumenti: |
5" TFT LCD zaslon |
Rasvjeta: |
Full LED prednja i stražnja svjetla, pokazivači smjera |
Prednji branik: |
Da |
Sjedenje: |
Kabina za 3 sjedala |
Vitlo: |
Standardno, 4 500 lbs |
Trzaj: |
ISO 50 kugla za kuku za prikolicu |
Bilješka
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.